Storytelling 2017-11-02T09:33:23+00:00

STORYTELLING

Sztuka tworzenia historii, które sprzedają

Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w biznesie?

Czy nie jest tak, że czytając opisy działalności wielu firm, dostrzegasz podobny schemat: istniejemy na rynku od… jesteśmy liderem branży… dostarczamy naszym klientom…bla bla bla. Generalnie nudy. Schematyczne opisy porywające niczym sznurek do snopowiązałki. Bądźmy szczerzy… nikt tego nie czyta, a jeżeli ktoś zacznie to szybko kończy.

A teraz wyobraź sobie inną historię. Masz spotkanie biznesowe z kontrahentem. Zanim zaczniecie, opowiada krótką historię o tym jak zaczynał swój biznes, jakie przygody go spotkały i trudności, które przezwyciężył jak krok po kroku dochodził do tego momentu, w którym może się pochwalić swoim sukcesem.

Teraz sam przyznaj, który opis firmy sprawi, że zapamiętasz markę i będziesz przyjemniej ją kojarzył?

Storytelling to sztuka opowiadania historii. Od jakiegoś czasu skutecznie wykorzystywana w marketingu klasycznym i internetowym. Interesujące historie niezwykle dobrze sprzedają. Sprawiają, że jesteśmy w stanie stworzyć skojarzenia z marką lub produktami. Musisz wiedzieć, że skłonność do angażowania się w struktury legend i opowieści wykorzystali tacy giganci, jak Apple, Ford czy Lego, zatem storytelling nie jest żadną nową dziedziną. Po prostu specjaliści od marketingu wykorzystali to, co istnieje od wieków w taki sposób, by służyło biznesowi.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O STORYTELLINGU NA

Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez Conversacja.pl.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Conversacja.pl.