REKLAMA INTERNETOWA

Reklama na Facebooku

Dotrzyj do ponad 10 mln potencjalnych klientów

Tylu właśnie użytkowników liczy Facebook w Polsce.

Na pewno czasem słyszysz lub czytasz, że reklama na Facebooku to nowoczesna forma promocji dla produktów i usług oraz korzystne uzupełnienie reklamy w AdWords.
Warto dostrzec jeden fakt – działania promocyjne w social media pozwalają dotrzeć do internautów w momencie, gdy najczęściej poświęcają oni czas na zabawę i kontakty ze znajomymi.
Twoi Klienci są więc w optymalnym nastroju do spontanicznego ulegania impulsom zakupowym.

Zobacz najważniejsze zalety kampanii reklamowych na Facebooku:

  Wyjątkowo niski koszt wyświetlania reklam

Pozwala to rozpoczęcie testowych kampanii reklamowych w celu sprawdzenia czy Facebook jest dobrym miejscem do promocji danej marki. Możesz więc bezstresowo przekonać się czy ten mechanizm promocyjny jest korzystny dla Twoich produktów i usług. Stały monitoring oraz optymalizacja kampanii pozwalają na dalszą redukcję jej kosztów.

 Bardziej precyzyjne targetowanie reklam

Pozwala ono kierować reklamy jedynie do ściśle określonej grupy użytkowników. Masz więc pewność, że wyświetlamy Twoje reklamy osobom, które faktycznie są zainteresowane ofertą. Kryteria doboru odbiorców to na przykład wiek, płeć, miejscowość, zainteresowania, wykształcenie, profil rodzinny lub zawodowy.

 Korzystny dla reklamodawców model rozliczeń

Możesz więc sam zdecydować, która forma wyświetlania reklam jest bardziej efektywna oraz opłacalna w przypadku Twojej marki. Produkty, usługi i wydarzenia mogą być rozliczane w modelu za kliknięcie w reklamę lub za jej wyświetlenie. Pozwala Ci to na pełne monitorowanie kosztów w stosunku do skuteczności kreacji reklamowej.

Reklama w Google

Prawie 70% Internautów znajduje to czego szuka na 1 stronie

Kampania AdWords to najszybszy sposób, by Twój biznes zaistniał w Google

Zanim przeczytasz w całości poniższy tekst, czy zdajesz sobie sprawę, że dobrze poprowadzona kampania AdWords to jedna z najbardziej opłacalnych strategii e-marketingowych.
Z linków sponsorowanych korzysta coraz więcej małych firm i dużych marek, a coroczny wzrost sektora SEM w Polsce potwierdzają raporty strategiczne IAB.
Twoi Klienci już korzystają z dobrodziejstwa wyszukiwarki, a czy Ty masz świadomość jak wiele dzięki niej zyskasz?

Zobacz najważniejsze zalety reklam AdWords:

  Opłata za efekty (gdy Klient zapozna się z Twoją ofertą)

Przy kampaniach nastawionych na sprzedaż budżet jest wydawany jedynie, gdy sprowadzasz użytkownika do swojego serwisu. Inwestujesz więc tylko w te osoby, które zapoznają się z Twoją ofertą, produktem lub usługą. Dobrze brzmi, prawda?

 Twoja reklama na pierwszej stronie Google w jeden dzień

Prostą kampanię AdWords uruchamiamy w ciągu jednego dnia. Twój serwis znajdzie się więc błyskawicznie na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. W ten sposób szybko docierasz do nowych Klientów, którzy już teraz wpisują hasła związane z Twoimi produktami i usługami w wyszukiwarce. AdWords to idealna alternatywa dla pozycjonowania, czyli działań na których efekty należy czekać na ogół kilka miesięcy.

 Precyzyjny przekaz reklamowy i wsparcie analityczne

Twoje reklamy są odpowiedzią na aktualne potrzeby Internatów. Kampanię precyzyjnie kierujemy na poszczególne słowa kluczowe, lokalizacje i urządzenia. Pełny dostęp do statystyk pozwala wyraźnie określić, które kreacje są naprawdę skuteczne. Masz więc pewność, że Twoje reklamy są monitorowane i udoskonalane, a ich efektywność wzras

Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez Conversacja.pl.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Conversacja.pl.