Optymalizacja konwersji2017-11-02T09:40:13+00:00

OPTYMALIZACJA KONWERSJI

JAK PODNIEŚĆ WSPÓŁCZYNNIK KONWERSJI?

Optymalizacja konwersji to proces opierający się na danych

Pozwala na zwiększenie liczby zamówień bez dodatkowych wydatków na reklamę. Dzięki zbadaniu zachowań internautów na Twojej stronie, jesteśmy w stanie stwierdzić gdzie i w którym miejscu najwięcej użytkowników rezygnuje z zakupu i które elementy należy zmienić.

Optymalizacja konwersji nie jest procesem jednorazowym. Należy ją bardziej traktować jako proces długofalowy – proces ciągłego doskonalenia (continuous improvement). Musisz wiedzieć, że współczynnik konwersji zależy od wielu czynników. Mają na niego wpływ, m.in pogoda, sezonowość, czynniki makroekonomiczne itd. Trendy w Internecie ciągle się zmieniają. Powstają nowe technologie, rozwiązania i trendy. Często wystarczy zmienić na stronie tylko jeden element aby podnieść konwersję dwukrotnie… tylko, który element poprawić?

Chcesz się dowiedzieć?

OPTYMALIZACJA KONWERSJI?

Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez Conversacja.pl.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Conversacja.pl.

Użytkowniku! Pewnie wiesz już, że od 25.05.2018 r. obowiązuje RODO. Zaktualizowaliśmy więc swoją politykę prywatności. Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Oczywiście w każdej chwili możesz zablokować pliki cookies w swojej przeglądarce ;-)
OK